måndag 6 februari 2012

Som en björnhona själv kanske!

Hade en av de märkligaste drömmar, om någon kan tyda dem så hjälp mig gärna ;)

Gick i en skog med sambot och äldsta sonen. Sambon hade sonen i en sådan bärgrej på ryggen och jag hade med mig en bandyklubba(!?!) för att ha som "gåpinne". Helt plötsligt stod vi öga mot öga med en björn som givetvis råkade ha en unge i närheten. Jag sa åt sambot att backa, det var ju ändå jag som hade något som kunde räknas som vapen. Han hade ju dessutom A så kan var ganska handikappad. Helt plötsligt anfaller björnen och jag sular till den i huvudet med bandyklubban. Bandyklubban går av och liknar mer ett vasst spjut. Björnen anfaller igen och jag spetsar den med bandyklubban.....Kan meddela att jag vaknade kallsvettig då. Inget blod kunde man se så jag hoppas den stackars björnen ehh...bara svimmade...

Jag är ju inte såhär brutal i verkligheten....skrämmer mig lite faktiskt. Å andra sidan...det finns inget jag inte skulle göra för mina barn...

Inga kommentarer: