fredag 12 juni 2009

Rubrik

Det är alltid den som är de svåraste med ett blogginlägg. Vet precis vad jag ska skriva om men vad 17 skriver man som rubrik. Jag är i alla fall en sådan som helst varierar mig. Men när själva inläggen handlar om saker runt ett och samma ämne, som i sig borde vara rubriken så blir de lätt ganska enformigt. Som de ser ut så tror jag ni får stå ut med upprepningar.
Jaja, dagens I-lands problem.

I övrigt,
  • Flytten går bra. Vi har bott i huset i en vecka nu och trivs fantastiskt även fast att vi är långt ifrån klara.
  • Två av våra grannar har kommit över och hälsat. Olika dagar men vid samma tidpunkt, dvs när skrutt ska nattas.
  • Vi har köpt en tumlare idag. Dagens bästa köp.
  • Min nya dator a la "tillbakapåskattenpengar" är beställd.
  • Imorgon drar vi ner till en stor stad söderut där vi ska handla diverse till huset.
  • Söndag är det dags att städa ur lägenheten. Bye bye.
  • Tippexkatten har blivit utekatt och trivs storartat med sin nya tillvaro.
  • Vi har köpt en grill och nyttjat den två gånger redan.

Sov så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

huset verkar fint...skrutt e alltid fin..synd ni inte kom förbi på fika då..tisan fylldfe ju 8...kram