lördag 22 augusti 2009

Överraskningar.

Var in på en kompis blogg och insåg att jag inte bloggat på en vecka. Fick skämmas lite och ta mig i kragen.
Idag blir de kalas för sambot. Familj från söder och min del av familjen kommer hit. Skrutt ska få träffa sin kusin igen. Blir skoj att se hur stor hon har blivit.
Fullt hus kommer de bli i alla fall, men huset är städat och tårtorna fixade. Kaffe är inköpt så de ska räcka de med. Just nu är de bara att vänta. vid 14 snåret kommer de börja droppa in folk. Sambot ska få min present då när han får de andra presenterna. Ska bli riktigt skoj att se vad han säger. Han kommer i alla fall få något som han inte tror han ska få :D
Skrutt gav sin present på rätta födelsedagen.

Blev mycket förvånad här om dagen när de helt plötsligt ringer pådörren. Min kusin kom hit och hälsade på. Henne har jag inte träffat på 2 år. Helt plötsligt stod hon där i dörren med en blomma i handen. Mycket uppskattat besök måste jag säga!

Inga kommentarer: