måndag 2 mars 2009

Strulet fortsätter...

Sambot ringde till hyresbolaget, avdelning felanmälan. Där hade de tagit emot anmälan jag skrev i lördags i morse. Men kvinnan som svarade sa att hon inte ville ringa till folk kl 7 på mogonen. Detta var vid 12:30.
Ärendet var skickat vidare till bovärden som hon påstod var chef över hela hyresbolaget..??
Ibland undrar man om de bara är korkade eller om de har något allvarligt fel....

Vi gav dem till kl 15 att höra av sig till oss...tror du att de har gjort de?? knappast...
Sambot ringde igen men eftersom felanmälan hade stäng för dagen och bovärden inte gick att få tag på så gav han upp för idag.
Själv var jag nära bristningsgränsen så jag tog telefonen och ringde till växeln. Hon kopplade mig till bovärden....som helt plötsligt svarade?
De visade sig att han skickat ärendet vidare tidigare idag men inte brytt sig om att meddela oss.
Han sa att de skulle komma en gubbe och kika på problemet imorn......men om vi inte hört något innan mitten på veckan så skulle vi höra av oss...
Hur illa rimmar de egentligen?
Kokar snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va f*n!! Jag blir vansinnig bara jag läser om det! Det enda som verkar fungera med sånna människor är att åka dit och vägra gå tills de ordnat problemet. Sedan ska ni kräva kraftigt avdrag på hyran för att ni inte kunnat laga mat i ert hem. *morr*Hoppas det löser sig snart.
Kram