tisdag 3 mars 2009

Inte prioriterat!

Vårt ugn-problem är vidareskickat till någon typ av elfirma som ska komma hit och laga en 10 år gammal ugn, om de inte blir för dyrt. Då skulle de kunna tänka sig att byta ut den.
Eftersom jag fortfarande inte hört något från vare sig bovärd eller elbolag så ringde jag nyss till bovärden.
Han ringde upp elektrikern som sa att han inte skulle hinna komma hit idag. Vårt ärende är INTE prioriterat eftersom plattorna fungerar. Sedan är de ovidkommande att jag i huvudsak lagar min mat i ugn numera.
Han skulle försöka komma hit imorgon...men de var inte säkert att han skulle hinna.

Jag börjar bli ofantligt less på stekt mat kan jag säga..
Jag frågade hur lång tid de kunde ta och till svar fick jag, så fort som möjligt...vilket betyder har du tur så kanske du har en fungerande ugn i slutet på veckan.
Förstår inte varför de inte har reserver som de kan ställa in istället. Då skulle de kunna vänta en månad med att titta på den utan att de berör någon.

Jag vill ha hus! Nu!

Inga kommentarer: