onsdag 17 september 2008

Wohoo...

skickade just iväg sambot för att handla lite på affären eftersom jag själv varken har ork eller lust att vagga mig igenom hela stället med risk för att träffa arbetskamrater, vänner och bekanta som alla ska fråga varför jag inte fått bebisen än....hur jag nu ska kunna veta de?
Tur och lov så har jag en förstående moder som inte ringer och tjatar...även fast jag vet att hon egentligen skulle vilja ha en direktlinje där hon var 5:e min skulle kunna fråga om jag känner av något...

Sambots andra uppdrag är att åka på max drivein och köpa mig lite mat...jaa...han får köpa till sig själv också..:)
Är så otroligt trött....skönt att katten i alla fall stöttar mig i mina tupplurar. Går jag och lägger mig en stund så gör han de med...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, katter kan man lita på i alla situationer! Curry tacker heller aldrig nej till en liten powernap, om han nu är inne förstås :)

Mormor mår och är bättre fick precis veta från mamsen. Hon har blivit bättre på att prata, det kom till å med några spontana meningar idag när dom hälsade på, känns hur skönt som helst!

Kramen på dej, er...! :)

Anonym sa...

hmmm ledsen men inget svar på just den frågan..

Men jag lovar du kommer inte att missa när den väl kommer *ler* ont gör det..

Men som min barnmorska sa le så ler den andra munnen då blir man mer avslappnad och jag tänkte hon är galen ska jag le när man har ont. Men jag har glömt ifall jag log förutom när det var över då log jag länge..

Lycka till med bebisen

Anonym sa...

stackare....hoppas han kommer snart..ja inte samboskapet med mat utan babyn....*S' Tant M

Lillan sa...

Haha du är ju en katts dröm-matte :) Tippex måste ju tycka det är perfekt att ha en matte som jämt vill ligga o mysa=sova :)