onsdag 20 augusti 2008

Imorgon...

..är det dags för besök på BB. Känns helt sjukt. Tänk att det snart är dags. Men det ska bli skönt att få se hur det ser ut och träffa lite personal innan. Sambot skulle med också, det känns så bra att han vill vara med. Jag har hört skräckexempel där pappan inte engagerar sig alls. Det måste vara otroligt tufft att ta allting själv som mamma. Man är tillräckligt orolig och yr ändå.
På fredag ska vi träffa barnmorskan och diskutera förlossningen. Hemska tanke! Ska visst prata om bedövning och sådant. Hur ska jag kunna veta vad som är bäst? Hur ska jag kunna veta vad som hjälper på bästa sätt?

Jag tycker att eftersom jag ändå gått och burit på den lill* så borde jag slippa. Tänkte att sambot kunde hoppa in och sköta den sista LILLA biten....
Det är väl inte förmycket begärt...eller??

Inga kommentarer: