torsdag 14 augusti 2008

Grinig...

Ok! Jag brukar inte vara gnällig men nu börjar jag bli irriterad! vi har nyligen fått en ny granne och han går mig på nerverna. Inte nog med att han röker hela tiden....jag vet...men jag röker inte nu och känner därmed hur illa det luktar. Jag har inget emot det faktum att han röker utan det faktum att röken kommer in i vår lägenhet. Det stinker verkligen men jag har lovat mig själv att inte bry mig så mycket om just det. Jag har inte varit bättre själv. Nog för att jag rökte mindre än vad ha gör men...
Det är hur som hellst det nya orosmomentet jag stör mig något otroligt på. Han spelar musik och har tv'n igång....jämt...högt!! Nu har jag lyssnat på Dunk dunk dunk dunkidunk dunk dunk hela morgonen. Jag kommer bli vansinnig om detta fortsätter....och det värsta är att om jag skulle säga åt honom blir jag väl kallad rasist....

Inga kommentarer: