torsdag 14 augusti 2008

Det närmar sig...

Jaa...det mesta faktiskt....
Bebisen kommer om några veckor, sambots födelsedag till veckan, den heligas födelsedag och sambots mor fyller också år om några veckor.
Egentligen borde jag röja ordentligt här men jag orkar ärligt talat inte. Känner mig helt slut och jag har lovat mig själv att inte göra allt värre. Får ta de imorgon och sambot får hjälpa till.

Skulle egentligen skriva på faderskapspapperen imorn men SÅKLART är tanten vi skulle träffa sjuk, så hon skulle höra av sig om ny tid när hon kom tillbaka. Tro när de blir nu då?
Hade kännts så bra om de var gjort när bebisen kom.

Igår skjutsade vi hem möblerna som jag haft hos de heliga. De skulle målas. En byrå och skötbordet. Det blir faktiskt mycket finare än jag trott. Mycket bra! Tänk vad nya handtag kan göra..:)

Jag kuinde inte heller låta bli att kolla bloggvärdet igen. Ingen skillnad alls...hur räknar de egentligen??

Inga kommentarer: