måndag 9 december 2013

30+

Ja det är där jag befinner mig nu. Har levt som 30-åring i över en vecka nu och jag känner ingen skillnad alls. Nästan så jag är lite besviken.
Jag har provat att gå på bolaget också. Det var precis lika som förut. Jag fick visa legg såklart.
Undrar hur gammal jag måste bli innan det förändras? När jag med säkerhet ser ut att vara över 20!?

Hur som helst blev jag galant grattad på jobbet. Tack för det! Hela mitt team hade skramlat ihop en slant så det blev en fin peng innan det var klart. Tänkte jag skulle köpa något riktigt fint för presentkortet. Tomten jag fick sitter på vitrinskåpet och mår gott.

Familj och vänner hälsade på på rätta dagen och firade med mig. Älsklingen gav mig en Nespresso Citiz med mjölkskummare. <3 p="">Sedan fick jag en massa andra saker också. Prydnadssaker, blommor, halsband, parfym, antirynkcreme....
En av de bästa var ändå utemöblen jag fick av mina föräldrar. Jättefin att ha ute på altanen! Love it!

Nu blir det tv en stund innan sängen lockar. 9 arbetsdagar till julledigt!

1 kommentar:

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen! sa...

Nu är vinnaren av valfri bok från pocketogram presenterad i tävlingsinlägget, in och kika om det var du som vann :) Om inte så dyker det upp en ny tävling redan i morgondagens lucka så missa inte det!