söndag 3 februari 2013

Här händer det inte mycket!

Livet kör rally med mig känner jag.
Mellan allt jobbande försöker jag hinna med mina barn. Utvecklingen går ju så enormt fort att jag känner att tiden inte hinner med.
Idag har vi i alla fall varit ute på lite äventyr. Vi åkte till en gymnastiksal där barnen fick härja runt i en timma. Riktigt bra!
Efter det åkte vi raka vägen till mormor och morfar och åt pannkakslunch.
Mycket uppskattar både för mormor och morfar och ungarna! Ja även vi uppskattade såklart det eftersom vi slapp stressa hem.

1 kommentar:

18 ÅR, GIFT, MAMMA TILL HUGO & LILLEBROR I MAGEN. sa...

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt paket med namnnappar. Klicka in dig här:

http://missvendel.blogg.se/2013/february/vinn-namnnappar-swebaby.html#comment

Om inte, ha en fortsatt trevlig helg.