torsdag 1 mars 2012

Puuh säger jag bara!!

Jisses. AF är verkligen inte något roligt ställe! Fick vänta i 1½h innan det blev min tur. A höll på att bryta ihop av tristess. Jag med för den delen. De hade strulat till det tydligen, det i samband med sjuk personal gjorde att allt blev kaos.
Fick en bra handläggare i alla fall. Gick ganska smidigt när jag väl kom in.
Efter den övningen var både jag och A helt slut. Tyvärr hade vi veckohandlingen kvar.

Jaja. Kom hem för en timma sedan och hann med att pussa på Mini lite innan det var dags för läggning. Snart blir det middag för mig och sambon. (barnen har såklart redan ätit)

Har bokat barnvakt och biobiljetter till på lördag. Ska ta med mig sambon och ha trevligt en stund. Ser fram emot det. Det händer verkligen inte ofta att vi unnar oss på det viset.

Inga kommentarer: