måndag 5 mars 2012

God morgon!

Igår jobbades det hårt på en header till bloggen. Ska bli skoj att se om jag lyckas få dit den idag.
Tittade såklart också på Big Brother och måste säga att jag är enormt nöjd med att Jessika åkte ut! Hon behöver åka hem till sitt barn vara den mamma hon borde vara. Inte sitta i ett hus med en massa kändiskåta människor.

Något som stör mig är faktiskt UNICEF. Hur mycket pengar lägger de på tv-reklam? De har reklam i varje reklampaus under BB och jag tycker det är vansinne. De pengarna skulle ha kunnat gjort något bra istället. Det får mig att inte vilja skänka pengar till dem. De som sitter där ute och känner att de har dåligt samvete över att de inte har råd eller möjlighet att ge till välgörande....ha inte det.
En del av den skatt vi alla betalar går till bistånd. Så du skänker vare sig du vill eller inte. Kom ihåg det!

Inga kommentarer: