söndag 19 februari 2012

Utgång!

En vän var ut igår. Satt och surrade lite innan de åkte. Känner ett sug måste jag säga. Jag vill gärna gå ut! En krogrunda skulle inte sitta fel. Dricka några öl, fixa sig ordentligt och gå ut och ha riktigt roligt!

Dock vet jag också om att det har en baksida...man förstör hela helgen. Spelar ingen roll om man bara druckit vatten heller. Man är helt väck och slut ändå dagen efter. Ett ålderstecken? Jag minns en tid när man gick ut både fredag och lördag. Å andra sidan hade man inga små som väckte en 04:30 då.

Det är mycket det som gör att man drar sig för att gå ut också. Hade vi bara haft A hade vi kunnat lämna honom till en barnvakt och gå ut en gång. Men nu har vi ju två och jag är inte redo att lämna iväg mini. Visst, han är 8 månader och det är länge sedan han slutade amma....men ändå...
Jag skulle inte heller kunna tänka mig att lämpa över allt ansvar på sambon och dra iväg ut.....skulle kännas så fel och jag skulle ha en tagg i samvetet hela kvällen = inte ha roligt. Då skulle kvällen vara bortkastad i alla fall.

Jaja.....tids nog....

1 kommentar:

linns beautybox sa...

Hej.
Här kommer en påminnelse om att vinna lyxiga kroppsvårdsprodukter från Sachajuan. Allt som behövs för att delta är en kommentar!
http://beautyboxen.blogg.se/2012/february/tavling-lyxig-kroppsvard-fran-sachajuan.html#comment

ha en grym söndag. Kram