måndag 20 februari 2012

Tvärtrött

Stod och lagade maten och efter att vi ätit (det var jättegott by the way) så kände jag hur paltkåman smög sig in i kroppen. Inte så att jag åt fantastiskt mycket utan luften gick lixom bara ur. Nu är jag tokslö. Tur jag redan tagit min promenad idag.

Håller på att försöka tvätta lite också då jag insåg att jag inte hade så många par byxor kvar och fick för mig att ta på mig sommarens shorts (som jag knappt fick på mig men vägrade köpa nya större) Tänkte att jag kom ju i dem, om än knappt, i sommar och nu har jag ändå tappat en del så jag måste komma i dem i alla fall.
Till min stora förtjusning satt de alldeles slappt och bra. Verkligt bekväma och när jag kom in i köket så höll sambon på att tappa hakan.....(han minns hur de satt tidigare).
Kändes så skönt att få den reaktionen. Nu blev jag taggad som 17 att fortsätta!!

Inga kommentarer: