onsdag 22 februari 2012

Morgon igen!

A är på dagis, mini sover och jag sitter här med en kopp kaffe. Idag ska vi på BVC för mätning och vägning av mini. Kommer eventuellt byta bilstol efter det för den han har är så djup så det är hopplöst att lyfta ur honom om han sover utan att väcka honom.
Men det beror lite på hur mycket han växt :)

I övrigt så har sambon gått och blivit sjuk så det blir nog ingen övning för honom är jag rädd....eller rättare sagt. haha!!! Jag tycker det skulle vara jätteskönt om han är hemma istället men jag skulle aldrig hindra honom från att åka :)

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Hej!

Nu är tävlingen i samarbete med Xenobia Design avslutad, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)

Hoppas du har en härlig onsdag!
KRAM

JoHaNNa sa...

du hade allt rätt :)
tillslut fick jag till den :)
var inte alls så svår som jag trodde ;) och den är jue sååå söt :D