söndag 26 februari 2012

Big Brother

Jag har aldrig följt detta program förut. Aldrig någonsin. Möjligen har jag sett något enstaka avsnitt.
Detta har egentligen ingen anledning. Det har bara blivit så....
Eftersom jag aldrig har följt och sett det så mycket så har jag heller aldrig haft någon speciell åsikt om det.

Nu föll det sig så att jag råkade ha kanal 11 igång förra veckan när första avsnittet sändes. Sedan har jag också sett de andra avsnitten som gått under veckan via tv4 play på mobilen. (nej jag tänker inte sitta uppe varje kväll ;) )
Och jag är fast. Jag längtar till nästa avsnitt (ikväll) inte för att det egentligen är speciellt jättebra...men det är beroendeframkallande!
Jag stör mig på Hanna W samtidigt som jag med spänning väntar på vad hon ska hitta på härnäst. Varför i hela friden norrbottningen? Jag har så svårt för hon som alltid lägger sig i och kan och förstår alla...jag kommer inte ens ihåg vad hon heter....
Träslöjdsläraren gillar jag inte, gillar inte hans stil och attityd...

Det ska bli spännande att se vad som händer ikväll :)

Inga kommentarer: