tisdag 24 januari 2012

Helt slut!

Jag känner verkligen hur jag bara segade ihop efter middagen. Sådär kåmig blev jag...

Fick veta att Knasiga Kojan förmodligen lägger ner. Tråkigt. Vi har ju inte så mycket här i staden för barn, inte på det viset i alla fall. Så nu måste jag nog ta med mig familjen och åka tid. Fredag kan nog bli lämpligt. Lördag finns det en chans att vi ÄNTLIGEN tar oss ner till Svall så vi kan handla det vi ska. Blir nog att kika in en sväng hos sambons heliga också i så fall!

Idag har jag i alla fall ringt en arbetsgivare som verkade väldigt intresserad och det lät som att det fram emot Mars skulle kunna bli tal om jobb. Så nu är det bara att hålla tummarna! Skulle vara så skönt att slippa en massa tjafs och bara få komma igång och jobba!

1 kommentar:

JoHaNNa sa...

tackar tackar :)

jodå det känns super bra :) har jue alltid vart lite orolig att dom kanske får för sej att utvisa honom bara sådär. men nu är det jue lungt :) så jajamensan, en stor lättnad :D