fredag 9 december 2011

Vi hann precis...

pyssla färdigt, jag och sonen. Våra mandelmassefigurer var klara och jag hade kastat upp ett par bilder på fb när strömmen gick. Sedan var den borta i 5½ timma!
Jisses. Tände massor med ljus i köket och så höll vi oss där. Men så var det ju den lilla detaljen mat...hade tänkt oss strips ( inte för mig men för de andra), kycklingfilé och gosås....de blev vattenkokade makaroner och köttbullar....
Finns inte så mycket man kan göra på spritkök...tyvärr...
När grabbarna somnat satt jag och sambon och spelade alfapet. Jag fick tokdäng :(
Precis när vi räknat ihop poängen så kom strömmen tillbaka! Lycka!

1 kommentar:

sophie sa...

Hej!
Vinnaren av lucka 9 har kommit upp på min blogg! Kolla in om det var du som vann. Om du inte vann, kan du alltid delta i lucka nr 11 där du kan vinna en valfri dvd kurs från moderskepper :)

Kram