torsdag 29 december 2011

Trött dam idag!

Satt och lyssnade på en lite udda radiokanal igår. När jag sitter där och lyssnar medan jag spelar Wii så hör jag helt plötsligt en röst i bakgrunden....en röst jag så väl känner igen. Då säger de att de fått besök och musik är det enda jag får höra....
Efter en stund är den välkända rösten med i sändningen....det var ju min tant!! Precis som jag hörde!!

Satt och lyssnade ett bra tag men sedan gav jag upp och begav mig mot sängen. Tanten hade åkt hem och det var bara hennes gubbe som var kvar. Känner jag honom rätt kan han sitta och surra till 4-5 på morgonen och ungefär då brukar mini vakna och det var jag INTE sugen på.

Idag laddar vi batterierna för nya äventyr imorgon. Mini ska få vara hos Wowom hela dagen och A hos farföräldrarna. Vi själva ska hjälpa till med en flytt är det tänkt...

Inga kommentarer: