måndag 2 maj 2011

Sista april och nu är vi i maj!

Tiden rusar fram. Tårtan som sambot beställt blev lyckad trots att bilderna inte blev helt bra.
Sista april firades i lugn och ro med de heliga på besök. Vi har kommit igång bra med gillestugan nu! Väggen är i stort klar, en bräda ska dit och sedan är det dags för metallpluttarna. Golvet har vi börjat lägga. Insatsen till öppenspisen ska kastas ut och när de är färdigt så kan vi börja flytta dit möbler! Känns så skönt!

6 veckor kvar till bebisen är beräknad nu. Jag hinner inte med känner jag....det positiva i kråksången är att man aldrig hinner gå och vänta så som jag gjorde när jag väntade skrutt. En sak till som är fantastisk är att jag totalt gått upp 4 kg!! Gissa om jag är otroligt nöjd med de!

Nu ska jag försöka rasta snabeldraken en sväng medan jag är ensam....det är aningen svårare när man får hjälp av sonen....

Inga kommentarer: