söndag 17 januari 2010

...

Jag vet att jag inte skrivit på länge...
Vi har haft fullt upp! Praktiken är slut nu. Känns lite blandat för jag hade gärna fortsatt om jag fått lön. Jag har trivts så ofantligt bra på min praktik. Tyvärr är de så att jag inte har någon vårdutbildning och så är de ganska svårt att få jobba med de också.
Sedan har vi källaren som just nu känns som ett ändlöst projekt. Jag vill så gärna göra iordning skrutts rum men jag har lovat mig själv att alltid slutföra innan jag börjar på något nytt...i alla fall i huset.
Som tur är så har de börjat röra på sig så så småning om kommer de bli klart...vi ser ljuset i tunneln.

Skrutt har börjat på dagis! Vi har haft inskolning och de har fungerat fantastiskt bra! Han är så duktig min lilla skrutt.

Det som fattas nu är ett jobb....om jag bara kunde få ett jobb!

Inga kommentarer: