lördag 5 september 2009

Jisses vad man samlar på sig!

Har kört igång projekt "ta hem allt som är mitt från de heliga". Dvs, töm rummet så de kan utnyttja de!
Ikväll åkte jag och skrutt dit och hälsade på....jisses vad man hittar saker. Mönster jag glömt att jag hade, Skolarbeten från grundskolan( Kan inte förstå varför sådant är kvar, ska knappast lämna in skiten en gång till....eller!?!) vidare....teckningar från när jag var liten, Hockeybilder, brevpapper från tiden man hade brevkompisar (inte de senaste 15 åren alltså), recept, brev, och en jäkla massa "bra att ha saker" Har jag inte saknat dem på de år jag inte bott hemma så känns de som om de lika bra kan åka till tippen.

Nästan så man blir mörkrädd när man inser hur mycket som faktiskt finns kvar, ändå känndes de som om man tömde när man flyttade.

Näe, nu har skrutt äntligen somnat så nu ska jag kolla tv en stund.
Ha de fint

1 kommentar:

Anonym sa...

vänta tills du bott i huset erat i 10 år DÅ ska du få se på grejor....*S* kram marlene