fredag 7 augusti 2009

Taknytt

Ja, idag lyckades vi få upp en del plåt även på framsidan. Tack broder för att du ställde upp även fast att du skulle iväg! Mycket uppskattat!
Känns skönt att taket kommer vara klart inom en vecka nu. Sambot fyller ju år i mitten på månaden så det blir kalas då. Känns såklart trevligt om vi har de fint ute då.
Sedan är de inte så länge till skrutt fyller heller. Kan inte förstå att min lilla skrutt ska fylla ett år. Jisses vad tiden går fort. Helt osannolikt. Lilla skruttungen som håller på att lära sig stå.
Finns ingen goare och mysigare unge, i alla fall inte för mig.
Blir blandade känslor inför den dagen. Samtidigt som jag är otroligt glad och stolt över min lilla gosse så kommer de kännas som om tiden springer ifrån mig. Han är inte längre min lilla skrutt som behöver mig dygnet runt.
Hur som hellst är han i alla fall de finaste jag har!

Inga kommentarer: