lördag 23 maj 2009

Nu närmar de sig.

Inte länge kvar nu innan vi är husägare. :) Då ska jag genast ta några fina foton och kasta upp för de nyfikna.
Nu ska vi se.
Tisdag: Vi åkte till de heliga med en blomma och fikade för att fira 25 år som gifta.
Onsdag: Vi åkte till en restaurang utanför staden och smaskade i oss strutsfilé för att fira samma sak som dagen innan.
Torsdag: Gjorde vi inte mycket alls. Latade oss mest.
Fredag: Åkte in på marknad i staden och träffade släktingar.
Idag: Åkte till de heliga och grillade.
Imorgon: ska vi åka till nya huset och träffa förra ägaren. Ska gå igenom hur pannan fungerar och lite sådant. Han är snäll nog att lämna lite prylar till oss också. Spadar och sådant han inte kommer ha användning för i nya lägenheten. Sa jag att jag ska få en mangel av honom också?? (jätteglad)

Nu ska jag ta hand om skrutt en stund. förhoppningsvis kommer jag igång med bloggandet nu igen ;)
Ha de gott!

Inga kommentarer: