tisdag 27 januari 2009

sammanfattning...

Massagen gick bra! Vi hann inte massera något alls. Däremot kikade vi på film, snackade strunt och drack juice. 3 brudar och lilleman. Egentligen skulle han haft manligt sällskap i form av en annan pojkbebis men de dök aldrig upp. (Hoppas de inte hänt något)

Samma dag var vi på banken och fick lånelöfte så nu har vi börjat titta på allvar. (Det är tänkt vi ska hålla nyårslöftet) Startade upp med att kika på ett hus på fredagen, ett renoveringsobjekt vi räknat lite på. Men de var inte riktigt som vi trott! Vi hade förstått att fasaden behövde bytas och att vi skulle behöva kolla på badrummet och fixa med tapetsering, med tanke på priset så var de helt rimligt..men de var inte allt....
Såg ut att vara fuktskador överallt och grunden var sprucken! varken vatten, el eller avlopp var de gjort något åt sedan huset byggdes och de behövde dräneras = riva altanen för att komma åt....
Tomten var inget att skryta om och utsikten inte den bästa....
Behöver jag säga att vi tappade intresset?

Vi letar vidare om vi säger så...

Igår blev lilleman 4 månader. "Mormor och Morfar" = De heliga var här och fikade och lämnade tillbaka mitt bilbatteri som varit på laddning....så nu kan jag kanske ta mig någon vart igen.
I övrigt kan jag berätta att skrutt försöker vända sig. Han kommer över på sidan och lägger över denet som tyngd, men har inte riktigt kommit på vad han ska göra med armen....men tids nog. Ligger han på mage så rullar han lätt över på rygg när han blir less i alla fall..

På tal om less....så verkar han vara de på mig nu. Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, eller den låg väl i utkanten av lekparken, men ändå inom ramen för lekpark...du vet precis utanför farbror fredrik =)

Lillan sa...

Hoppas ni hittar nåt mysigt hus! Haha tackar :) Jadu, jag har ju mest lekt med Photoshop när jag haft tråkigt så lek lite du å så blir d nog fint å =D