torsdag 1 januari 2009

God fortsättning!

Ett nytt år och nya glädjeämnen, svårigeter och framför allt erfarenheter!
2008 har för mig varit de mest spännande år jag varit med om. De största händelserna är nog:
  • Sambot gick klart utbildningen och fick jobb direkt.
  • Jag fick en tillsvidare tjänst
  • Vi blev med barn och fick den finaste son vi kunnat önska oss!
  • Köpt en bil som jag aldrig trodde jag skulle ha i min ägo...
  • Lovat varandra att vi ska titta på hus 2009

Nu har vi mer spännande saker framför oss! Ingen vet vad 2009 har i sina gömmor!

Jag önskar alla härmed ett gott nytt 2009! Hoppas de blir bättre än 2008 :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, vilket fantastiskt spännande år ni varit med om! Hoppas ändå att 2009 på nått sätt lyckas toppa, eller iaf förlänga allt det fina ni haft för er...
Massa kramar!!