måndag 1 december 2008

Vad är de för dag idag??

Jaa..de kan ni säkert räkna ut själva...
Men för er som inte kan de, det är den första december. Dagen då alla barnen får öppna första luckan i kallendern. Dagen när nedräkningen inför julafton startar och i år, dagen jag fyller 25 :)
Vaknade av att lillen låg i sängen och småpratade för sig själv efter en hel natts sömn!!
Snacka om födelsedagspresent.
Jag fick sova hela natten utan störningsmoment och slapp dessutom ta hand om en ledsen och skrikande bebis när jag vaknade. Helt perfekt!

Fick födelsedagspresenter igår av sambon :) Ett par "springskor", nytt tangentbord och en ny pekdonsmanövrerare! Jättefina presenter. ska lägga ut en bild och visa skorna sedan! Jag tror de är de snyggaste springskorna jag någonsin haft! Ska ta mig i kragen och kasta ut lite bilder på presenter som lillen fick i veckan också när kompis C var här :)
Återkommer ;)

3 kommentarer:

Lillan sa...

Grattis!!! Kramar

Anonym sa...

jisses så gammal du blitt :) grattis bruden....har du tatt bort lunar?? kram på stora dagen marlene och familjen....

Lina sa...

jättegrattis till dig malin!!! välkommen in i 25-årsklubben!!! (ja, jag behöver låtsas att det finns en klubb så att det kanske finns nån glädje i att fylla 25...) KRAMAR!!