torsdag 18 december 2008

Underbart!

Gubben ringde på, jag öppnade. Han klev in genom dörren och sa:
-Hej, det var något problem med hallen...
jag - ja, här på väggen, som du ser..
han - ja dedär var inte snyggt, jag ser de ju härifrån...behöver inte ens kliva in...
jag - näee, de har ju bara spacklat igen och målat över. Sedan har de släppt uppe vid taket.... (pekar)
han - jaa, det är inget snack om saken. Här tapetserar vi om! Men de blir inte förrän efter helgerna.
jag - Tack, de blir bra de!

Tänk att man ska behöva kämpa så länge för ett beslut som tar en minut att fatta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men hallååååå du fick ju inte ens skälla lite *S* marlene

Anonym sa...

han kunde nog inte ana hur illa dom satt förrens han såg dom..

Esmeralda sa...

haha näee..precis :D de kanske var så :D vaktmästaren dök ju aldrig upp för att titta