onsdag 10 december 2008

Koversation mellan mig och sambot...

Jag ringer till honom på jobbet och säger :
- Hej, vet du vad de är för dag idag?
han- jaa...de är din namnsdag.....vad vill du ha till middag?
jag- klyftpotatis och örtsås
han- vad vill du ha för kött till då?
jag- lövbiff!
han- ja men då kanske jag kan handla de på ica i ********...
jag- jaa! Då kanske jag kan få en överaskning också??
han- joo....
jag- någonting gott....
han- mm...
jag- något jag tycker om....
han- haha mmm.....
jag- något som finns på ica i ********.....
han- jaa...du behöver inte vara övertydlig...

haha....tur ja har honom...han vet precis vad jag menar!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis på namnsdagen=) Hoppas du får en god middag=) kram kram

Anonym sa...

å vad fick du för överraskning då? ett kinderägg eller?? ;)

Jonas sa...

Grattis i efterskott till dig och grattis på namnsdagen till lilleman! Tack för senast förresten!