tisdag 11 november 2008

Nytt projekt!

Har kommit på att jag ska försöka mig på att göra eget papper. Ska bli spännande att se om de funkar.
Miljövänligt blir de ju också!
Tänkte använda mig av reklampapper som skickas ut från diverse butiker. Då beöver man inte ens bära hem materialet själv. Det dimper ner i lådan en till ett par gånger i veckan. Inte illa alls.
Nu är de bara att hoppas att de blir bra.
Små pappersbitar ligger i blöt sedan igårkväll så jag ska försöka få ihop de till någon typ av massa ikväll och se om de kan tänkas bli något bra av de.

Jo, just. J! Jag lovade dig att kika på badbaljan och höra med sambon! Det har jag gjort och ni får gärna ta den om ni vill. Kom hit och kika på den så får du se om den är större än den ni har. Lillan måste ju få bada..;)

Inga kommentarer: