onsdag 26 november 2008

Lilleman gör så gott han kan...

2 månader fyller han idag. Det är svårt att förstå...
Tycker de inte var så länge sedan vi blev kallade för "självständiga familjen" på bb och sedan fick ta med honom hem.

Blev så paff när han väckte mig i morse...de brukar alltid vara runt 4. I morse upptäckte jag att sambot inte låg kvar i sängen...
Märkligt!?! Tänkte "vad i 17 gör han uppe nu?"
Fick mitt svar när jag kollade på klockan...06.02
Ta mej 17 hade han inte SOVIT HELA NATTEN! För första gången i sitt liv har han sovit en hel natt igenom utan avbrott!
Fantastiskt vad utvilad jag är!

Fick ett mail idag om bebisars framsteg. Detta är givetvis ett riktmärke, alla bebisar är ju olika. Men de stod i alla fall att man nu kan få se bebisen le. Le på rikgit alltså.
Det har lillen gjort i ett par veckors tid nu....nu skrattar han! (skryter)

1 kommentar:

Anonym sa...

Å sötingen! Kom hit så tant linda får peta på dej!!