lördag 18 oktober 2008

Jobbfest

Japp...igår var jag på jobbfest! Riktigt roligt var de!
Nu tänker du, men hur kan hon gå på fest när lillen bara är 3 veckor??
Det tänker jag tala om för dig!
En glad mamma = en glad liten son.
Sambon var hemma med sonen och tog hand om honom och jag som ansvarig mamma var helnykter så jag kunde ta hand om honom när jag kom hem.

Vi var på en restaurang i stan och fick otroligt smaskig mat! Var ett band där som spelare en massa gamla rocklåtar så jag trivdes. Så grymt skönt att få komma ut och träffa folk!!!
Men vid 23 var jag nöjd så då kom mina hjältar och hämtade mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra jobbat....fan Isabell var nog 8 måndaer innan jag lämnade henne första gången *S* men så vet du ju hur jonas är *S*.........nä hon var nog 10 månader..*S*......