tisdag 28 oktober 2008

Heldag!

Åkte som sagt in till staden idag för att träffa en kompis och hennes dotter.
Dottern som fick en julklapp alldelens förtidigt...:)

Här är bilderna på dem..;)




En klänning som jag hoppas kommer passa bra till jul....därav var jag tvungen att ge henne den redan nu så inte mamma hinner köpa något annat..;)

Faktum är att jag hade själv en exakt sådan klänning när jag var 1 år..:)




Eftersom tösens mor gillade mössan jag gjorde åt min egen lilla skorv så gjorde jag en i rosa åt lilltösen ;) Den åkte på omedelbart..:D



Måste få visa bilden jag tog medan jag väntade på bussen också..:D




Mäkta nöjd med nya kameran..:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va fina saker!! Blir inte alls nå avis på dej...=) Vad äre för kamera du köpt? Nyfiken, jag vet..=)

KRAM