torsdag 23 oktober 2008

Förvånande eller..?

Ja, till en början.
Sambon kom hem igår efter jobbet och säger...
- "Har de hänt något här eller? Det är fullt med poliser ute här. De kryper efter husväggen på grannhuset...."
Jahaa.....nu är de ju ganska vanligt med poliser här eftersom de inte är de bästa området man kan bo i, men de brukar inte krypa efter husväggar...bara köra förbi i bilen.
Hur som hellst så åkte sambon iväg en sväng för att handla och jag satte mig vid datorn och tänkte att de kanske står något i tidningen om varför de är här...
Mycket riktigt...
Vid 16.30 tiden hade de gripit den så kallade "35-åringen".
Nu vet jag ju inte om de va de de gjorde här...men de var i alla fall den tiden de kröp efterhusväggen på grannhuset och eftersom de i stort aldrig händer i denhär staden så känns de som att de skulle vara orimligt om de inte var så...

Sa jag att jag vill flytta?

Inga kommentarer: