fredag 18 juli 2008

Mycket trevlig läkare!

Träffade en sådan idag. Inte allt för vanligt. Min sjukskrivning går ut idag så jag var tvungen att få hjälp. Klarar inget längre känns de som. Allt jag ska göra tar hundra år. Så skönt med läkare som faktiskt lyssnar och inte sitter med näsan i vädret och talar om för en hur man har de.

Har funderat på att göra en sådan bok till bebisen. Det finns att köpa färdigtryckta som man bara fyller i men jag vill försöka mig på att göra en egen. Mycket för att i alla färdigtryckta så ska man skriva in en massa om dopet å sånt. Vilka som var där, vad man fick, vilken namn och varför osv. Känns inte aktuellt för oss eftersom vi inte tänker ha något dop. Det känns så tråkigt att lämna en massa sidor tomma så jag tror de blir bäst om man gör en egen. Då kan man få den som man vill ha den också. Designmässigt alltså.

Mer då?

Den heliga kommer snart hit och lånar duschen eftersom de håller på att sätta in solenergi i huset och därför inte har något varmvatten..:) Får se när hon får låna den för Tippex verkar ha bestämt sig för att det är en underbar sovplats och är där nästan jämt.
Ikväll blir de lungt och skönt. Slår kanske på en film.

Jo, kul att se att jag fått med mig läsare från min gamla blogg..;)

Inga kommentarer: